110128 - hönapöna i det gröna!

2011-01-28, 15:35:11 / Kategori: my words
Jag kan inte rå för det, men när det droppar om taken och är alldeles plaskblött under granar och halt nåt så inninorden så gillar jag det.  Det blev ingen tur ner till Stepin, för jag kom och tänka på att varför ska jag "test-träna" på City när jag kortet jag ska ha gäller för enbart Storsjöbadet? Precis, ologiskt - jag vet! Därför tog jag med mig Big på en långis. Med oss hade vi Marielle, Lotus och lilla Nellie. Hur mysigt och skönt som hellst. Och eftersom det faktiskt är plusgrader så passade jag på att ta på mig skinnjackan, vilken lycka! Även om jag älskar känslan så blir jag lite småsur, varför ska klimatet spela mig ett spratt och ge mig vårkänslor när det ändå vankas "vargavinter" i februari. Såna här dagar får mig att glömma att det faktiskt är januari och inte april som jag önskar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?