110222 - till djupet av mitt hjärta!

2011-02-22, 21:46:54 / Kategori: my words
Jag är glad att personer som Anja finns!
Hon inspirerar och sprider sitt genuina hundintresse, och all information hon med glädje delar med sig av. Man känner sig alltid välkommen att ringa, och alltid sedd i gruppen (även fast vi faktiskt är 9 hundar i den här gruppen med olika behov och styrkor). Hon hjälper en att förstå hundspråket på ett enkelt sätt och hjälper&ger tips i alla övningar hon ger. Och dessutom blir man verkligen peppad av att komma igång med träningen igen, för det ÄR kul att träna med sig hund! 

Jag kan inte annat än att varmt rekomendera dom som ens funderar på hundkurser att ta kontakt med Anja, för det är verkligen hundKUL!



Dessutom måste jag berätta, eftersom att jag blev så stolt över min kille! Kan man bli annat när man får höra att ens hund varit så duktig terminen innan och att "han var den starkaste lysande stjärnan i förra gruppen". Ja, det värmen ända in till djupet av mitt mattehjärta!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?