110214 - min inre kamp

2011-02-14, 19:36:05 / Kategori: my words
Om någon av er uppfattat att jag är på dåligt humör så kan jag säga att ja det är jag. Eller inte på dåligt humör men jävligt... lätt irriterad och allmänt le. Förra veckan var skit eftersom jag mådde skit. Och den här veckan har börjat... med några smärre missöden.

Var till en sköterska i förmiddags för att kolla mina utslag, som spridit sig vidare till ryggen oxå och som börjar klia! Fick typ höra att jag var ett hopplöst fall och sen fick jag snällt gå därifrån med ett rör asolsprit som jag ska badda med några dagar för att sen köra kortison. För hundra spänn lixom. Snällt.
Sen åkte jag iväg till gymmet och körde en timmes Core. Spännande och jag ska nog köra det fler gånger, men ingen favorit. Inte helt nöjd efter passet så jag ställde på crossen och höll på att svimma efter 20 minuter eftersom jag glömt att äta frukost.
I duschrummet sen var det två snorungar som skrek, en kille&en tjej typ 7-8 år, och förstörde mitt humör. Hållkäften ungar eller stick är min melodi. Stressade på mig kläderna för att inte strypa ungarna, för att sen se bussen åka förbi mig hundra meter fram. Fick snällt sätta mig och vänta en kvart, så det var tur att det var så varmt ute och att jag inte alls var frusen redan innan, nejdå.
När jag sen kom hem och skulle äta något lite snabbt så fick det bli fil och linfrön. Såklart har Milko gjort om förpackningarna så jag öppnar paketet halft (trodde det fortfarande var stängt) och kommer på att jag glömde att skaka. Och jag skakade. Och filen flöööög genom hela jävla köket, ut i hallen OCH ut i vardagsrummet. Pust, stånk och stön. Men Big var nöjd, att han var!

Så nu har jag klämt i mig en chokladkaka med hallon för att dränka mina sorger för den här dagen. Sen ska jag ta ett varmt bad och ett glas vin. Sen ska jag nog slänga mig i säng och fortsätta läsa om den tungt kriminella undre världen, blablabla. Eller Snabba cash menar jag ju såklart.  Godnatt.

jag och bästis innan mösspåtagningsbalen...
Fina jäkel, du förgyller min dag!

...Och grattis på alla hjärtans, eller nåt.

Ella

Åh, underbar bild, du och jag mot världen älskade vän <3



2011-02-14, 21:49:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?