110211 - jag är tjuven!

2011-02-11, 21:00:01 / Kategori: my words
Hehe har beslagtagit Christoffers ifån eftersom han sitter vid datan som ett fån. Lite annat att skriva än jag är van, men jag blir bara mer och mer sugen att köpa en egen. Även fast jag har drygt ett år kvar på Nokian, men den använder jag ändå inte nu. Så om någon är intresserad att köpa den så hojta! Ska lämna den på service först för den vart skit muppig och sa att den hade lite batteri när jag pratade i den, och när jag skulle ladda den sa den att den va full laddad?! Och det funkar inte när jag har en pratsjuk vänbi Linköpinf ;) Så det ska fixas bara annars går den som en klocka, nej vänta en telefon. Dålig humor? Ja. Men det blir väl så när man hela dagen sitter i sin ensamhet. Funderar på att fixa naglarna (orkar inte) eller om jag helt enkelt ska hoppa i säng och läsa vidare hur det går för JW och hans svart taxi. Läser Snabba cash i väntan på bokrean. Och för att jag fick dom böckerna förra julen. Ja, men de blev ju ett Spännande inlägg, verkligen. Bra jobbat Åsa.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?