100907 - huvudvärk

2010-09-07, 16:23:58 / Kategori: my words
Jag börjar få huvudvärk och det känns sådär inför passet ikväll. Har precis tagit upp lax inför middagen men jag vet inte vad jag ska göra med den, och (tuvär) va lax i stort sätt det enda vi hade förutom knappt en lite förpackning grädde. Jag hatar när det inte finns mat, det öär verkligen som bäddat för fusk fusk och åter fusk!
har egentligen ingenting att skriva förutom mitt lilla matproblem. he he he
JOO! jag skulle in på min data idag (som stått sen elsladden pajade dan innan vi åkte till London) och den bara stänger av sig själv, ahh jag blir galen! jag vill ju åt alla mina bilder och minnen så jag kan framkalla massa fina bilder och göra fint i sovrummet oxå :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?