100715 - lever hoppet?

2010-07-15, 09:38:42 / Kategori: my words
21 år och lever på hoppet.. Och hur besviken jag än kommer bli, även om jag intalar mig själv att inte hoppas längre, så finns det långt där inne någonstanns. Om det är meningen så får jag ett samtal på lördag. Och jag gör fan inget annat än att hoppas, intalar mig själv att inte bli besviken. För det känns så rätt, men säg inte att jag sabbade allt genom att ringa fel nummer under flera dagar.....

Som ni ser så sitter jag och försöker att inte hoppas. Men det är svårt. Och jag vill inte säga så mycket mer idag eftersom jag inte vet nånting egentligen. Men idag ska vi vara munter (men inte hoppas för mycket) för klcockan 12 sätter jag mig på bussen och åker till min kära vän Anja för en lunchdate. Jag älskar våra lunchdater! Sen klockan 4 ska jag vara hos BM och sätta in spiral. Nödvändigt vetande. Men jag är så nervös att jag råkade berätta det för er iallafall. Jag ska proppa i mig alvedon idag (som jag gjorde inför gallstensoperationen) och sen ska jag banne mig ta med mig alvedon vart jag än går i ett par dagar. För på lördag får jag semester, lämpligt va?! Och imorn ska jag göra gelénaglar. Och så ska jag packa, och städa 3 stora burar och städa hela lägenheten, och tvätta sängkläder. Och mitt uppe i allt ska jag jobba oxå. Haha vilket styr det är för att komma på semester :) vet ni vad jag insåg igår? att jag ks inte bara packa för ett par dagar... utan 1-2 veckor! hm, och där blev det lixom ännu svårare att packa, jag menar - vilka skor ska jag ha med mig till Skauneee ;)

Nu måste jag ta en snabbdusch och springa med sängkläderna till tvättstugan, sen vill jag gärna lapa lite sol oxå ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?