100712 - burret!

2010-07-12, 10:08:46 / Kategori: my words
Haha, jag har fortfarande inte vant mig med att inte skriva Åsa; i början av inläggen ;)

burrburr, så känner jag nu.. Ska iväg och fixa frillan om inte ens en timme. Och ja, det kommer fällas en hel del hår kan jag säga!! Säger inte så mycket mer nu, utan ni får se i eftermiddag! Ska bli så himla skönt :) Mitt hår är rätt slitet nu efter 4 färgningar, varav två blekningar, på 2 dagar... så det kommer upskatta att jag drar saxen genom håret!

Nu måste jag skynda mig och slänga på mig lite make så att jag inte kommer försent ;)

Såhär såg jag ut i januari 2007, vem vet - kanske oxå idag?


Sofia

Men Åsa, om du är så nyfiken på skötbordet så får du väl komma hit nån dag och inspektera! ;)

Och ja, det var pappa som skulle göra det, men jag var ju tvungen att ha koll så allt gick rätt till. Därför vart det jobbigt för mig! ;)



2010-07-12, 11:58:30 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Anja

Caesarsallad á la Anja vettu!Hur låter det? Shit tänk att du haft så kort hår :D det hade jag när jag var 10, har aldrig ångrat en klippning så mycket i hela mitt liv. Men du var söt i det!



2010-07-12, 15:09:07 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?