tack!

2009-05-11, 12:04:18 / Kategori: my words
Tack alla som firade min födelsedag i lördags!



älsklingen och jag <3

och massor av fina presenter fick jag, tack alla!


Brunkullanring fick jag av älsklingen,  lika så parfymen.


Blandad kompott från storebror. varje kort tillhör ett varsitt paket, och i står det lite förnufftigt om varje grej. För vissa kanske det här är en konstig och mysko present, men jag fattar, allting har med våran barndom då jag och Torbjörn växte upp tillsammans och alltid var tillsammans. Den "egentliga" presenten var Inger Grannes Brudkronan med et litet visdomsord i pärmen. "Var den du är, bli den du vill, men glöm aldrig vem du varit"


Mamma, den tokan, klev upp och sydde kuddar åt oss tidigt på morgon, men visst blev dom fin?! Dessutom fick vi pengar till vårt gemensamma boende.


Fick glas av farmor och farfar :)

Dessutom fick jag/vi mer pengar, lotter, presentkort på ikea och någonting vi behöver till lägenheten (vilket kommer bestämmas när vi har flyttat). Fick oxå varsitt ölglas med kanna, ölspelet och en hängande ljusstake som inte blev med på bild.

Hade en helt underbar 20 års dag, så tack igen alla som kom/hörde av sig, ni är guld<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?