Vårkänslor

2009-03-18, 13:55:32 / Kategori: my words
Såna här dagar får man riktigt vårkänslor, eller hur?
Dock har jag knappt varit ute idag, men tänkte börja gå mot jobbet nu. Börjar klockan 3, så visst borde jag hinna gå? En bit iallafall :) 

Det här blir andra dagen jag jobbar men det känns som att jag har jobbat 3 veckor i rad. Jag är så sjutk trött! Borde inte vara det, men jag tror att jag inte sover så bra på nätterna. Ihelgen kunde jag tex inte sova för jag hade ont i ryggen, nu har jag inte kunnat sova för tatueringen och att det känns som att den ska spricka. Inatt ar jag upp på toa och skulle passa på att smörja lite, när jag stog på toa började jag må illa, vänterarmen blev tung och jag trodde jag skulle tuppa av. Skyndade mig in till sängen, kröp öven Christoffers ben och la mig igen. Det var en asmärklig känsla och jag vet inte vad det berodde på. Trodde först att det var för att jag var trött, men kan man hålla på o svimma av trötthet? Nu mår jag bättre iallafall.

Kommer på att jag inte ens har talat om hur det hade gått i måndags. Vågen visade -1,4 kilo. Riktigt kul, allra hellst eftersom det inte känns som att det ska visa minus så gör det det ändå. Ni har väl inte missat Viktibloggen? det är där det händer.

Nu ska jag smörja sista gången innan jag åker på jobbet, sen ska jag gå, iallfall ner på stan. Puss

Emelie Sundin

Höhöh det är en gammal ishall som är vid Cloetta Center. DAH!! :O



2009-03-20, 16:51:59 URL: http://wilmen.blogg.se/

Anja

hallåååååå ÅSAAAA GÅSA uppdatera bloggen NU!!!!!!!!!! jag har så jävla tråkigt, måste ha nåt att läsa! N U NU NU NU NUUUUUUUU!!!!! :D



2009-03-22, 00:23:30 URL: http://[email protected]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?