update,

2009-06-16, 15:01:33 / Kategori: my words
Eftersom jag fortfarande inte kan komma på vad jag ska skriva här på min egen blogg, så lägger jag helt enkelt den här på is (som jag redan gjorde för nån månad sen). Kommer enbart blogga på min och Anitas gemensamma blogg. Får se om det kanske dyker upp intresse för att skriva här senare, för faktiskt handlar våran blogg mer om våra liv än själva viktnergångarna nu. Det är där mitt vädringshål är, det är dit ni ska vända er om ni vill veta hur det är med mig, vad som händer i mitt liv, mina funderingar och värderingar. Det är faktisk inge vidare att skriva i två bloggar då det ofta blir att man skriver samma sak i båda, inget jag strävar efter med så blir det.

Bloggen kommer att vara kvar, men inte uppdateras alls. Kolla in viktibloggen iställe, följ våran resa mot slutet för det börjar närma sig. Dessutom får ni se hur snygga vi båda har blivit efter nästan 30 kilos viktminsking tillsammans :)
Ha det bra kära vänner, vi ses i viktibloggen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?