mamma-dag

2009-02-19, 19:29:22 / Kategori: my words
Efter att ha sprungit ner till synsam och fixat med linserna gick jag trots att jag var helt slut i både kropp och själ iväg på fristilen och sprang 50 minuter. Träffade dessutom en gammal klasskompis från 9an och stog och pratade lite. Efter en skön och behövlig dusch gick jag på affärn och köpte rallarhalvor, keso och mjukost och gick vidare till mamma för lunch. Alltid lika skönt att träffa henne!

Känner egentligen inte alls för att blogga, men gör det ändå. Blir tidig kväll ikväll oxå, och massa Twilight. men först en kopp te och tvätt. Önskar att jag kunde gå till sängs redan nu...

Förresten fick vi en byrå idag, som står i hallen under spegeln. Har inte orkat fixa till det helt än, men bild kommer senare. Men förresten, en sak till. Vi (läs; jag) har fått erbjudande på en till lägenhet i Torvalla. Vet bara inte om vi ska tacka ja eller nej. Vill inte bo i ängsmon riktigt, helt fel ställe, men jaja.

godnatt nu, puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?