dålig morgon.

2009-02-07, 10:14:18 / Kategori: my words
hej hopp gummisnopp!
Fy bubblans va jag e trött! självklart när jag fick (läs; kunde) sova längre än till halv 9 så får jag inte det för C ska fixa med bilen. Jag får en känsla att han gör såhär för att jävlas?....

Gårdagen spenderade vi hemma med supergod middag - älsgstek och bakpotatis. Sen åkte vi vidare till Tina där vi spelade spel och drack 2 glas vin. Hade en trevlig kväll! Tänkte på en sak påvägen hem, det är sjukt att jag har lärt mig hålla mig vaken, somnade inte ens i bilen och det brukar jag alltid göra!

Imorse när jag vaknade var jag på hyfsat humör, men sen när jag skulle sätta i linserna såg jag rött! Hur i helvete kan dom skicka hem nån med linser för första gången då den personen bara testet få in och ur linserna en gång? När jag sitter och pillar med dom nu så kommer jag inte ihåg ett dugg hur man ska göra. Får helt enkelt lära mig själv, ungefär som med allt annat..

Nej nu ska jag äta en pizzaulle och gå ut och gå. Var riktigt oförskämd mot C innan han gick, less som han är på mig.. Och nu börjar det lilla dåliga samvetet komma krypandes. Jag få rväl gå upp på berners och ge han en puss och hoppas på att han fortfarande vill komma hem till mig.. Puss


Det kommer nog sluta med att jag är självlärd även med linserna...

Emelie Sundin

Klart han vill komma hem till dig igen, Åsa. :) Hahahahaha ja i början är det svårt men det blir bättre jag lovar. :D



2009-02-07, 16:12:33 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?