VARNING! för äcklig bild - allting har en baksida!

2008-09-30, 13:31:26 / Kategori: my words
före...    efter...
före.... (grows!)                     efter (mycket frächare iallafall....)

En sån här dag skulle jag betala  massor med pengar för att se Blondinbella eller Kenza stå under mitt badkar och städa bort ett tjocktlager med gegga, hår och skit. Jag skulle må så bra, och dom skulle äcklas precis som jag har gjort nu senaste timmen. Kan inte säga annat än att det var VIDRIGT!

Vem tänker på hur äckligt det blir under ett badkar? Inte jag förs vi hade fulla golvet av ett hav. Inte direkt mysigt. Jag undrar hur just Blondinbella skulle göra i en sån här situation? Skulle hon ställa sig på knä och ta bort skiten eller skulle hon låta sin assistent Emelie utföra jobbet? Mest troligt låter hon sin pojkvän Nils eller något städföretag göra det. Vad tror Du?

(förövrigt låter det som att jag är värsta blondinbella-fan eftersom jag kan namnen på hennes assistent och pojkvän, jag försvarar mig med att jag läser hennes blogg då och då - nästan varje dag.... )



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?