jag vill göra nåt!

2008-09-07, 12:57:42 / Kategori: my words
Sitter vid datorn som vanligt. Älsklingen sitter och spelar GTA. Solen skiner och jag vill hitta på nåt. Funderar på å ta med mig älsklingen ner på stan och ta en varm choklad eller nåt. Bara vi inte sitter hemma. För det gjorde vi igår och jag vill inte göra det idag igen.

Igår kväll bjöd mamma på middag, sen gick vi vidare hem och panikstädade innan vi fick främmande. Kollade på The Spiderwick nånting. Rätt bra faktiskt.Vill oxå ha ett troll som blir grön av ilska och lugn igen av honung :)

Igår beställdejag örhängena som jag pratade om igår. För ovanlighetens skull så går det inte att ladda upp bilder på dom. Jag blir så arg på det här!!!!
men på hemsidan lägger hon upp fler örhängen typ hela tiden, jätte fina så gå in och kika :)
http://finidesign.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?