farmor Kung.

2008-09-22, 14:33:57 / Kategori: my words
Jag åkte på Skopunkten och köpte mig ett par uggs. Och dom är underbara. Så himla sköna och varma! Efter skoköpet åkte vi på stan och tittade på jackor och jag blev kär i en brun dunjacka från Sportringen på Kärnan. Den var hur skön och snygg som hellst så jag är nästan säker på att det blir köp när lönen kommer. jag börjar 12 på fredag så det innebär att jag har tid på mig att åka ner på stan och köpa den, åhh!!



jag är hungrig så jag ska göra mig lite käk, hyresvärden verkar inte ha varit här än, när kommer han?! Senare kommer Ella en sväng och ikväll ska vi till Loke och hälsa på och hämta nån jacka åt älsklingen. Jag har så mycket jag vill skriva men kan inte göra det utifall älsklingen skulle komma på att han ska tjuvläsa min blogg. Det vore förjävligt om jag skrev vad hans ka få i julklapp så läser han det, nej nåt måtta får det vara. Kram.


Anja

haha Åsa du är så jävla rolig!! jag vet vad det är! JAG VET JAG VET!



2008-09-22, 18:06:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?