besviken.

2008-09-17, 11:17:05 / Kategori: my words
Jag vaknade just och tänkte för mig själv att idag ska jag banne mig gå på fristilens lunchpass med bodypump, jag fick just den där längtan man kan få efter vissa saker- idag var det bodypump lunchpasset. Så det första jag gjorde var att sätta mig vid datan och kolla exakta tiden så att jag inte missar passet för det, och vad är det jag ser?! Idag har dom inget lunchpass med bodypump, braa spinning?! Jag blev så besviken. Men imorn är det Bodypump klockan 12, gissa om jag längtar!

Nu ska jag istället slänga i mig en macka och sen gå iväg och köra ett spinningpass, självklart tillsammans med min undert fina pulsklocka :) (idag ska jag inte göra missen jag gjorde igår, glömde handduken så kag fick torka mig med tröjan jag hade på mig när jag gick till passet. Gissa vem som frös resten av den dagen?....

Igår virkade jag klart mina vantar, blev lite knas med ena, men det rättar nog till sig. Nu har jag fått en utmaning av min älskade sambo- jag ska virka ett par luffarvantar åt han som man kan stänga igen så att det blir en tumvante. ska ladda upp en bild som visar bättre hur jag menar, det går inte just nu.....

nu ska jag kila iväg till fristilen och köra 45 minuters spinning, härligt härligt!

Anja

haha Åsa. Imorgon blir du inte ensam på pumpen kl 12! Bokade först på Jocks imorrn kl 12, men sen kom jag på att du skulle gå också på Fristilen, så jag kör där istället :D KUUUUUUUUUUL! see ya



2008-09-17, 18:00:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?