tvins.com

2008-10-21, 11:40:07 / Kategori: my words


Jag har nästan nyss vaknat, gick från sovandes i sängen till sovandes i soffan - alltid lika skönt när man är ledig! Men när jag vaknade så var det tvshop på trean, och idag visade dom någonting jag nära på var beredd att beställa. Hip Hop Abs heter det och det är som dans med konditions träning och koncentrerat på alla magmuskler vilket innebär att man slipper situpsen. Det säger oxå att man kommer minska 7 cm på endast 6 dagar. Hur underbart låter inte det?! Jag blir fruktansvärar sugen på att testa för att se om det funkar, för jag skulle mer än gärna minska på fettet på magen.
Det kostar 500 spänn. jag är så sjukt sugen, men tvshop är väl ganska känt för att lura folk? och det har dock nästan lyckats göra med mig- flera gånger!!

http://www.tvins.com/products/hiphopabs/hiphopabs.php



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?