en tredje uppdatering.

2008-10-28, 22:02:48 / Kategori: my words
Eftersom jag mår lite bättre idag så tänkte jag sitta här och skriva ett inlägg om vad som just faller mig in, hur jag mår och såna saker, men efter att ha börjat så är jag tom på ord igen. Jag undrar vart glädjen tog vägen?

Just nu kan jag bara beskriva allt med dessa rader.
---
Nothing’s fine, I'm torn
I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn

---

Imorn kommer mormor till stan med massa kött som vi ska köra till Krokom direkt. Sen ska jag festa med generationerna före mig. Vi ska äta fiskbullar :)
På tordsag ska generationerna på ansiktsbehandling och sen på kvällen hoppas jag på middag (och en hel del pratande eftersom vi har en hel del att reda ut) med Ella.
På fredag ska jag inte göra annat än att ta det lugnt och på lördag jobbar jag igen mellan 8-14. Måste förresten ringa dit och höra om jag verkligen börjar 8, det har blivit fel på schemat så därför vet jag inte riktigt. på lördag kväll är det även favorit i repris och jag ska vara iprenmannen hela kvällen. Nice.

nej fy bubblan, nu ska jag käka lite och kolla på bröstcansergalan på tv3, om det inte finns nå bättre att kolla på. Hejsvejs




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?