snaaaaart!

2008-11-21, 17:25:11 / Kategori: my words
Dagen idag började med att förlytta sig från sängen till soffan för att spela crash. Jag kan säga att jag inte alls sovit gott inatt för min rygg är halft som halft paj. Brukar aldrig ligga och sova på rygg men inatt hade jag inget val, allt annan gjorde för ont! hm, dumma uggs som gjorde min vurpa igår :(

Idag har jag ändå varit ute på promenand med mami, städat, dammusigt, tvättat, bakat kladdkaka och lagat mat. Käner mig riktigt duktig och snäll eftersom jag lagade älsklingen favoriträtt- koktfisk och äggsås. Det är alltid lika kul å laga det för han äter som en gris :)

Måste tacka oxå för den nya termostaten i ugnen, äntligen kan jag baka som jag vill!


Nu klockan 6 ska vi iväg till Frösön och kusin Mattias, och kika på barnen :D Åhh, jag är jätte uppspelt :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?