sjukling

2008-11-27, 20:07:36 / Kategori: my words
Jag har gått å blive föryld och det är riktigt riktigt jobbigt! Halsen gör sjukt ont och huvudet känns som bomull. Men trots det har jag varit på stan med Elin idag, min kära donna! Satt på Törners typ två timmar och surrade, sen gick vi och kollade runt på skor och kläder till julfesten med jobbet. Hittade en kjol på hm som jag blev sugen på, fast visste inte om den satt som den skulle. Köpte den iallafall och när jag kom hem bestämde jag att jag ska ha kvar den.


Nu ska jag kolla på Du är vad du äter, få ångest och äta halstabletter. hejs och godnatt!

Mikaela

aa, fast skolan är ju som en trygghet och jag är inte less ännu :P haha. :) för så mycket pluggande har inte vi, vilket är tur. Men du , söt kjol, en sådan har jag med fast i brunt typ ;D



2008-11-27, 20:14:02 URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Mikaela

det har du helt rätt i! jag vill oxå flytta hem ifrån :P ganska less på och bo hemma!



2008-11-27, 21:20:07 URL: http://mikaelalillis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?