chailatte

2008-11-04, 14:15:43 / Kategori: my words
idag fick jag ett paket från posten, eller från goosy. Ett shailattepulver som jag beställde förra veckan eller när det var. Helt okej. Dock lite sött och "vaniljigt", vill fortfarande ha den där extraktflaksan iställe, men den här får duga.

Snart ska jag ta bussen till Torvalla och jobba. Håll tummarna för att det kommer gå bra :)

Idag har jag städat här hemma faktisk, känns skönt när det är gjort.  Synd bara att jag inte ska vara hemma :P imorn ska jag tvätta oxå innan jag åker till Sjöängen och jobbar några timmar.  Sen är jag ledig igen och ledig tänker jag vara ihelgen för älsklingen och jag ska åka till Svensta och gå på nyöppnade Dollarstore. Är det nån som vill ha skjuts till Vemdalen så är det bara att ringa, vi är villig att vara chaffis.

Nej nu ska jag dikta ihop ett litet brev till min älskade och sen göra mig i ordning som sagt. see ya!

ida

hoppas det gick bra på nya jobbet



2008-11-04, 20:05:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?