bloggdesign

2008-12-16, 15:32:18 / Kategori: my words
Jag håller på å ska fixa en ny design. Eller jag hittade ett ställe där man fick gratis bloggdesign. Men det fukar inte som jag vill. Efter jul när jag har köpt ny (egen) bärbar dator så ska jag sitta och pillra med bloggdesignen så det bara visslar om det. Jag tycker min är så tråkig:P

Nån som har nåt tips om vad man kan göra för bloggdesign?

Anonym

Denna var ju jättefin hjärtat!!!! Hoppas att allt känns lite bättre och du ska veta att du är den finaste som finns! Jag hoppas du vet det! :) älskar dig kramar i miljoners!!!!



2008-12-16, 19:08:21

Marielle

Ibland kan det vara jobbigt för ögonen att läsa text med svart bakgrund. Men å andra sidan är det ju snyggt! :-) Denna design såg ju riktigt bra ut om jag får säga mitt.



2008-12-16, 19:40:11 URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

helena

Åh, gud vad gott det lät! :) Jag ska faktiskt griljera skinka här hemma på fredag jag också! ;) Haha, ja dessa julklappar som ska handlas och stressas med, men jag är faktiskt klar! Jag köpte mina sista i måndags, så otroligt skönt! Men helgen blir iaf lugn, jag är ledig så då ska vi passa på att umgås! :) Vi kanske kan sess nånting, så får vi se hur ni bor?! :) Puss och Kram



2008-12-17, 08:27:54 URL: http://helenathur.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?