mitt nya liv?!

2008-08-11, 21:15:35 / Kategori: my words
Jag tror jag har fått en knäpp eller nåt. Just när jag och älsklingen skulle åka till blå så kom jag på att jag verkligen ville träna imorn (dock gick inte mina planer i lås eftersom jag ska jobba 7-16 imorn och eventuellt klippa mamma). Så gick jag och kollade fristilens hemsida om dom hade nån kul klass jag ville gå på, självklart skulle dom köra pump 1930 ikväll så jag bokade in mig på ett pass. BRA GJORT ÅSA! Dessutom, nyss hem kommen så åkte vi på blå igen så att jag kunde köpa grahamsmjöl och göra mig en gröt. Så nu sitter jag här, nytränad och ska hugga in på min nykokta gröt. Och kolla på Sex and the City såklart!

Anja

pump som är så underbart! men kokar du gröt på grahamsmjöl? jag kokar det alltid på gryn ;)



2008-08-11, 21:39:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?