101007 - jag kanske överlever?

2010-10-07, 14:15:14 / Kategori: my words

Det gick bra på gyn, ingenting såg galet ut. Spiralen sitter perfekt, trådarna (hahahaha) är tillräckligt långa och ligger fint och jag har inga cystor på äggstockarna. Så det känns skönt att veta att allt är som det ska iallafall. Men jag önskade att jag inte fick dom här kramperna iallafall, men jag lär ju överleva ;)

Träffade på Tove när jag gick på stan, slog följe med henne och sprang i lite affärer. Och även om det inte var planerat kom jag hem med en ny väska och lite smycken och en BH som jag tänkte visa er nu. Jag älskar verkligen väskan, tycker den är såå snygg! Ett plus är att den inte är svart som alla andra mina väskor är;) 


accent 399kr

örhängena från Accent på rea så de kostade 42kr tillsammans, klockuret hittade jag på h&m för 40kr.






simone

riktigt snygg väska :)



2010-10-08, 10:53:00 URL: http://fattybom.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?