110405 - i'll take you to the candyshop

2011-04-05, 10:25:42 / Kategori: Big - min fyrbenta bästavän!
Det luktar skunk här hemma. Jag håller nämligen på att göra godis till Big. Torkad blodpudding. Behöver jag säga att jag inte alls gillar blodpudding efter grundskolands halva-torra-och-halva-råa-blodpuddingar. Jag hoppas mest att han kommer gilla dom som han gillar frollicen, för ikväll ska vi på kurs igen. AW hundkul, skulle aldrig kunna göra för mycket reklam för henne - alla hundägare borde ha en Anja i sitt liv!

iallafall, hur gör man eget hundgodis? Jo, det är inte svårare än att man skär blodpuddingen i lagoma bitar, lägger den på en plåt med bakplåtspapper och torkar i ugnen i 100grader tills de är "lagom". Jag älskar ordet lagom, speciellt i recept.

ps. Är de inte genomtorra bör man ha dem i kylen för hållbarheten blir sämre.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?