110406 - en gång om dagen

2011-04-06, 14:40:00 / Kategori: my words
får jag ont i magen, då tänker jag på dig så går min magvärk över.

jag älskar såna här dagar när man känner att idag är en bra dag (även om hunder väcker en precis 8 minuter över 8). Satte mig och fortsatte projektet hag startade igår - att måla utemöblerna. Jag ville att de skulle bli vita, medans Christoffer ville svart. Jag har alltid rätt i vårat förhållande, annars gör jag som jag tycker iallafall, men den här gången gav jag efter. Svart får de bli. Men det innebär inte att Christoffer hade rätt att de skulle bli snyggast utan för att det helt enkelt var lättast och billigast. Nästa år ska vi köpa nya möbler så färgen är bara för uppfrächning av dom annars så grå möblerna. Tror jag ska sy nya överdrag till dynorna istället, då blir de fint.

Iallafall, sen tog jag och Big en riktig långpromenad tillsammans med Karolin. Nöjd är jag med dagen. Nu vankas de jobb tills klockan 3 imorn, och då ska jag ut på äventyr. Mer säger jag inte utifall jag förstör själva iden bakom. Men jag tror de kommer uppskattas faktiskt :)

hörrni, Christoffer är bra fin han! Igår gick jag ett paket som han berättade om för snart en månad sen, ett jättefint armband med c<3å , som att jag skulle glömma? Hihi, älskling!!<3

karolin

tack för idag! det var mycket trevligt! :)



2011-04-06, 20:09:10 URL: http://rambolina.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?