100716 - lovely nails

2010-07-16, 08:28:30 / Kategori: my words
Baskat va jag är uppe tidigt idag! Redan innan 8. Men det har sin förklaring (varför skulle jag annars vara uppe så tidigt?!) och det är att jag ska iväg och göra gelénaglar klockan 10. Ska bli spännande. Och så är det inte särskillt dyrt heller, jag betalar 400kr för det. Sen ska jag hem och städa hela lägenheten lite snabbt för att gå iväg på jobbet för mitt sista pass innan semestern. Kan säga att det ska bli skönt med semester, även fast vi ska fara runt en massa :D Men tuvär så har C gått och blivit förkyld mitt uppe i allt! T O P P E N!! Smittar han mig ska jag knyta dubbelknut på munnen hans så han inte kan smitta mig igen sen ;) Hehe, kanske inte så drastiskt, han är ju ändå min andra halva :) 

<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?