100713 - våran dag!

2010-07-13, 10:00:27 / Kategori: my words
Idag är det min och C's treårsdag! Har skrivit så många gånger förr om hur det var dagen då vi träffades, hur magen pirrade när vi första gången kysstes, och hur otroligt det är att han stått precis framför ögonen på mig men jag har aldrig sett honom så. Nu kan jag inte tänkte mig ett liv utan honom! Han är min bästa vän och oasett vad så stöttar och älskar han mig som om jag vore den enda människan på jorden. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och vi har så fina minnen ihop, skulle vilja räkna upp dom alla men då skulle ni storkna :)

Dom som följer med från Viktibloggen kanske kommer ihåg vad som gjorde den här dagen så speciell förra året? Jo precis, vi förlovade oss! C hämtade mig på jobbet och sen kom jag hem till den mest romantiskta kväll i hela mitt liv!

Genom hela hallen låg det rosor och ljus, så otroligt vackert!

Vardagsrumsbordet, bakom kortet låg en ask som jag inte ens såg först utan jag läste bara kortet..

Våra ringar.. Älskar att dom inte är alldeles "vanliga" :)

Buhu, jag blir tårögd när jag tänker på den här kvällen! Efteråt kröp vi ner i badet och käkade jordgubbar och drack asti. Den perfekta förlovningen :)
Iår lyckas jag dock jobba natt så vi firade vår treårsdag i söndags istället, med ett bad och massa frukt, utan tv&dator (som alltid förstör stämningen i vilket förhållande som hellst) och vi bara mös. En mysig och bra kväll för bara oss två.

Jag älskar dig Christoffer!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?