100710 - lagerrensning!

2010-07-10, 15:34:06 / Kategori: my words
WOW, jag har en garderob som håller ihop! Fick nå ryck och städade den lite när C åkte iväg för dagen. Behöver jag säga att det behövdes? En bild säger mer än tusen ord va?

vs.


Passade även på att vika ihop C's garderob. Och det sjukaste av allt är att vi faktiskt har två korgar kvar! Hehe, undra om jag kankse ska ta tag i skohyllan oxå? Hehe, den är minst lika stökig ;)

Jag fick en kopp en gång som passar väldigt bra in på mig ;
Om ett stökigt skrivbord betyder stökig hjärna, vad betyder då ett tomt skrivbort på?!
Gissa vilken typ av hjärna jag har ;)

Marielle

Hehe, det är så man ska göra om man ska få som man vill:) man berättar helt enkelt inte för dom!



Lotus är blev 1 år den 7 Maj. Han är renrasig Papillon med stamtavla. Vill para han med en renrasig men det finns som ingen här i Ösd:(



2010-07-10, 16:46:50 URL: http://yando.bloggplatsen.se

Anja

åh nä nu skäms jag! har glömt att lämna tillbaka ditt linne, och jag var ju ute i Ås idag o tog inte med det.......... påminn mig!!!



2010-07-10, 22:30:21 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?