100707 - händiga kvinnan

2010-07-07, 11:44:53 / Kategori: my words
Att kliva upp halv sju när man är vad att kliva upp runt 10 kändes inte alls så kul imorse. men vad hade jag för val när jag skulle åka hem eftersom jag ska jobba om ett par timmar. Har inte hunnit ut än, datan är väldigt lockande idag på nåt konstigt vis. Dessutom har jag satt upp mina fina lyktor som jag köpte igår. Ångrar nästan att jag inte köpte tavelramen på en gång för att sätta upp bilder på mig & C i sovrummet... Vi har tre års dag på ondsdag :')<3





Nu börjar jag bli ganska nöjd med hallen, det känns lite mer som hemma och mer välkomnande :) att små saker kan göra så mycket! Gå gärna in på Storgatan 12 's blogg och kolla in lite vad som händer där, supermysigt ställe verkligen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?