100705 - 2 minuter...

2010-07-05, 09:59:31 / Kategori: my words
Åker till Hede idag, till min älskade sessa. Skulle ha åkt nu på morgonen men bussen gick 8.18 såklart, och jag jobbade till 9. Surt sa räven. Så jag får snällt vänta till klockan 4 i eftermiddag. Varmt och skönt hoppas jag det blir på bussen, så jag kan svettas en bit va.

Jag är så jäkla trött att jag skulle kunna somna ståendes. Och så har jag ont i magen. Funderar på om jag ska ta den där springturen som jag tänkte på igår. Bör springa nu med mellanrum, har ju bara 3 veckor på mig att klara av att springa dom där 2,5 kilometrarna utan att dö ;) eller det gör jag ju egentligen, men jag vill gärna komma runt lite fortare och inte vilja krypa sista biten ;)

whackawhacka, tror jag ska göra lite fint här hemma, typ plocka ihop o diska så blir C glad att jag inte sticker och lämnar all skit till han. Han fick trots allt städa sist, och tvätta igår ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?