men godmorgon!

2009-03-01, 16:38:40 / Kategori: my words
Sitter hemma nu, jobbade till halv två ungefär. Sen kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte på folkan för och kolla loppisen men den stängde precis så vi åkte hem och gjorde lunch iställe. För mig blev det bakad potatis och röra gjord på VV-fraich, purjolök, rökt skinka och salt&peppar. Asgott! Efter lunchen tog jag mig en liten liten tupplur på sisådär en timme, kan säga att det behövdes eftersom jag somnade efter halv 3 inatt.

Nu sitter jag och lyssnar igenom Dia Psalmas nya skiva, eller nu ser jag att dom släppte den förra året eller så. Hittade den på Pirate och såklart blev jag nyfiken. Och jag gillar vad jag hör. Sitter och lyssnar på Djupa skogen, och den är bra, precis som dom flesta andra låtar dom gjort. Kommer aldrig glömma deras konsert i Stockholm med Linnéa, det var lätt värt tinnitussen jag fick! :)

Ikväll ska vi på bio med Markus och Tina, vi ska se Män som hatar kvinnor, men vad gör man fram tills dess?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?