sötaste på hela filmen!

2009-01-01, 23:14:39 / Kategori: my words
Jag är fortfarande arg för att min blogg inte ser ut som den ska, när jag ändå har kämpat så hårt för den. Den kanske inte är mycket för världen men jag har slitit mitt hår i flera dagar för att få till den, så funkar den inte - buhu!

det blev städning nu på kvällen iallafall, köket, hallen och sovrummet, och toan. Eller jag har iallafll plockat ihop eftersom Uffe&Göran har varit ute och varit nyfiken på vad jag gör. Haha, Göran ska iallafall vara med och kika vad matte gör, och han blev så glad när jag öppnade sovrumsdörren för där har han aldrig varit :D

Imorn ska jag och Tina iväg på Man's ruin, jag ska dit och höra om dom kan rita upp bilden åt mig och boka tid. jag är så förväntansfull över den här tatueringen vill jag lova!
Nu ska jag sova, tänka upp och träna innan Tina kommer in. kram och godnatt.

Kristina

du är så duktig du å fått till din blogg så fint!:) skulle aldrig ja klara! God Fortsättning på de nya året vännen min! Hälsa Bettan! Massa Krams



2009-01-01, 23:53:01 URL: http://mysteria.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?