god fortsättning!

2009-01-01, 18:57:44 / Kategori: my words
som ni kanske ser så har nya designen kommit upp (hoppas jag) men jag har problem med den, det är därför den ser ut som den gör. Det är bara det att jag inte får till den som den ska vara! Jag har suttit och jobbat på den i en testblogg och när jag äntligen skulle kopiera över den till den här bloggen så blev det nåt fel och jag fattar inte vad det är... både jag och älsklingen har suttit nu jätte länge men det går bara inte!!! Lovar att jag bara är liiite arg och less. BLÄ!!!

hade massor av planer på vad jag skulle skriva idag, men just nu känner jag inte för nånting alls. Så idag blir det inte mer. Tänkte skriva om mitt 2008 nån annan dag, när bloggen ser ut som den ska.. kram.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?