lite nätshopping

2008-09-29, 12:19:07 / Kategori: my words
Jag har precis klickat hem en present till mamma, en lite voodoll. jätte söt faktiskt! funderar på och beställa några till, dom är ju billiga och så kom jag precis på vem jag skulle ha gett en sån till... Måst ebeställa fler ;)


Doctor Feel Good - en present till min mamma



Jag blir lite less för våran tv är cp. Bilden flimrar och jag vet inte vad jag ska göra, jag är väl ingen expert! älsklingen får komma hem och fixa det snart, och gosa med mig såklart.

Känner mig som en tjockis, har snart ätit upp min hunung jag fick av älsklingen. och så har jag inte tränat på 100 år. Känner att jag måste ta och ut och skringa eller nåt idag, bara göra nåt så kan jag iväg på fristilen imorn när jag ändå är ledig. idag hinns det inte, jag måste faktiskt städa och så jobbar jag ikväll mellan 16-21. Det ser kallt ut ute så jag gruvar mig, som tusan!

I fredags så beslöt jag mig för att jag inte kommer kkunna stå för älsklingens julklapp själv så därför berättade jag för honom vad jag tänkt göra - bjuda honom på en utlandsresa! Vi bestämde att vi betalar var för sig iställe och att vi åker efter jul. Han åkte och hämtade några resekataloger på lördan som vi satt och drömde oss bort i. Hittade jätte härliga hotell i Egypten, dessutom är det billigt där vi tänkte isåfall åka till. Vi ska fundera vidare, men i januari åker vi - weii!!!

Anja

inte London? :(



2008-09-29, 16:39:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?