ett sånt där nödvändigt ryck

2008-09-15, 19:40:20 / Kategori: my words
Jag har precis avslutat mitt ryck jag precis fick. jag har städat typ hela lägenheten, dammsugit, torkat borden, städat toaletten, handfatet och skurat ur duschen. jag har oxå bäddat rent så nu ska jag slänga mig i duschen och sen sätta mig i soffan och dricka te och virka klart andra vanten. Imorn är jag ledig (helt underbart) vilket innebär att jag har dagen full av planer. Eller nästan. Jag ska träna och städa Piff&Puff's bur. På kvällen förvantar jag mig ett härligt främmande, nämligen min bästa vän Ella! Hade velat träffa Elin oxå, men jag vet inte om hon jobbar eller vad hon ska för sig, för nu är det på tiden att vi ses och reder ut saker och ting som hänt i våra liv under tiden vi inte träffats.

Carina ordinerade mig ett varmt avslappnande bad för att lösa upp mina knutor, sitter just nu och funderar på om hjag ska ta det nu och riskera att somna i badet eller om jag ska vänta tills imorn, föredrar det tidigare alternativet!

Förresten så funkar våran diskmaskin alldeles utmärkt :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?