en liten uppdatering.

2008-10-28, 18:37:56 / Kategori: my words
Idag mår jag bättre, men det är fruktansvärt tråkigt här hemma. Och det ser förjävligt ut här. Men jag är glad ändå! Jag sitter och lyssnar på massa musik på Tuben. Sitter och tänker på att jag hade velat leva då ABBA var som störts, på slutet av 70-talet - början på 80. När dom kom med låten Does Your Mother Know, vilken underbar tid det måste ha varit! Just nu sitter jag och lyssnar på Robin Bengtsson som gjorde den här låten på Idol i fredags. Va glad jag är att just han gjorde den, för jiiiisess va bra han gjorde den! Den går på varm i våra högtalare vill jag lova!



Jag gillar Robin, kan inte säga annat än att jag vill att han ska gå långt - vilken röst!

Sandra

Jag bara älskar hans ögon och ju mer jag tittar på dom ju mer älskar jag fan honom.:D



2008-10-28, 22:30:00 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?