den utlovade bilden

2008-10-11, 21:54:27 / Kategori: my words
Piff & Puffs nya hem :)

Här Är som sagt Piff &Puffs ny ahem, visst blev det bra? Terrariet är jätte stort (se bild nedanför) och nu kan man ha hur mycket spån och grejer i som hellst. Ska köpa typ stora papprör som jag kan gräva ner så att det blir värsta gångarna "under jord". Än så länge har jag lagt en lång runt vas så att det är som en grotta under träpinnen. Det ska oxå komma in fler grenar och så. Ett snyggare hus ska jag nog investera i när jag får nästa lön. Weii, jag är jätte glad för deras nya hem :)

Nu måste vi bara möblera om och slänga ut en jävla grej bredvid tvn så att dom får plats utan att skymma hela elementet :)  Måste bara tillägga att jag är jävligt nöjd för 1500 spänn, kanske syns på bilden? :D

Anja

men vad snyggt det var!

ja det skulle va sjukt kul, vi kan höras imorrn kväll absolut :)



2008-10-11, 22:28:10

Millan

hej



Ellas mammas kusin Millan här ;) jag vet, de är invecklat :) jag läser din blogg varje dag faktiskt, kom in på den via ellas blogg :)

Ha en fortsatt trevlig söndag:)



2008-10-12, 14:10:52

Martin

Varför hänger farmors bh där inne för:P



2008-10-13, 12:33:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?