hemma

2008-11-14, 20:03:54 / Kategori: my words
Nu är jag hemma efter att ha jobbat toklänge. Imorn ska jag väg igen. Lika så på måndag. SEN är jag ledig, tills på torsdag och över helgen (tror jag). Går bra, men man ska testas, haha. 

Idag följde jag med på skolan och så träffade jag kusin Mattias (mitt kusinbarn Pax's pappa). han berättade att dom hade kalas igår och mitt under kalaset upptäckte Emma, Mattias tjej, att deras orm hade smitit. Dom hittade den bakom pianot där Pax och en till hade suttit och spelat. HAHA, stackars orm, han ångrade nog att rymde :)
Sen fick jag förfrågan om jag ville ha chinchillor. Antingen en pappa och hans son eller en hona. Vi ska få ta hem dom på prov om vi vill. Jag är jätte sugen!!! :D
sitter faktiskt och läser på zoonen om chinchillor nu :)

Nej nu ska jag kolla på Idol (& heja på RB & lite Kevin, men bara lite, för jag tål inte när han bryter så mycket när han pratar!;) ) och vänta på Bästis Ella, vi ska mysa med chips&dipp ikväll :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?