Diet - att svälta sig själv.

2008-07-18, 22:37:21 / Kategori: my words
Att mixa grönsaker och äta till middag skulle inte passa mig ....

En kille jag jobbade med igår pratade dieter och träning med mig. Han berättade att han drack mixade grönsaker. Endast! Jag fattar inte människan. Hur i hela världen kan man låta kroppen lida genom att inte ge den nå mat. Dessutom tyckte han att jag skulle prova. För "det är faaaaktiskt gott". Shit i min pitt att jag skulle utsätta mig själv för nåt sånt. Jag tycker om mat och det syns kanske på min kropp. (Jag borde verkligen börja träna igen!) Mitt uppe i mina tankar om att endast ge sin kropp mixad gurka att leva på så slås jag av tanken; Tycker folk att jag är tjock?! Hm, ibland tycker jag det själv oxå men ibland skiter jag i det fullständigt. Jag ser ut såhär, take it or leave it!

Fia

Låter inte som en direkt hälsosam diet , vad händer sen då när han börjar äta vanlig mat.....



2008-07-18, 22:46:04 URL: http://sofsan.blogg.se/

CJ

haha aah, mat är en del av livet sen kan man äta rätt inte svälta :P



2008-07-18, 22:49:17 URL: http://lovelylady.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?