101006 - smått förvirrad??

2010-10-06, 10:57:27 / Kategori: my words

Skrev just ett inlägg om att igår skrev jag tre inlägg med dagens datum på, lite smått förvirrad?

Även om jag slutade 8.30 idag så har jag inte börjat beta av det minsta på min att göra lista som jag gjorde igår. Istället tog jag och Big en långpromenad i blåsten och så satte jag mig och skrev ett skoljobb. Nu sitter jag med kaffekoppen och bara väntar på att energin ska komma så jag kan ta tag i det jag skrivit upp. Ska nog börja med förrådet och gå upp med alla dom grejerna så jag får hallen fri.. hm, men känner jag mig själv rätt så kommer jag antagligen fastna vid datan resten av dagen oxå tills det är dags att köra pump 16.30 :)

fina, fina killen! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?