101211 - kära tomten....

2010-12-11, 16:39:43 / Kategori: my words
Idag har jag varit på stan med Tina, Markus och självklart älskade C. Och jag hittar så mycket grejer jag vill ha. Hellst av allt vill jag ha pälsjackan jag hittade på MQ, och eftersom jag är snäll flicka (hö hö) så kopierade jag inte bilden rätt av från google när jag inte hittade den på MQ's hemsida. HÄR är en annan tjej som köpt samma jacka jag veeeerkligen vill ha. Hittade dessutom ett par nya skinnleggings på MQ som jag vill ha. Och massa massa annat, så snääääälla tomten!!



Bara ett urval på vad jag vill ha från MQ...

Dessutom skulle jag vilja testa kastenjevatten, istället för brun utan sol - brun på 10 sekunder. Någon som testat det? :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?