hejsan hoppsan Lillebror!

2009-03-15, 22:16:05 / Kategori: my words
Sen jag skrev sist har jag hunnit varit ute på krogen med Anita och sambobambo. Hade en riktigt rolig kväll! Men när jag vaknade mådde jag inte lika bra. Fy fan, jag mådde så sjukt jävla dåligt närstan hela dagen så jag låg och sov mest hela dagen. Tyckte samtidigt synd om älsklingen som var på jobbet efter 2,5 timmars sömn. Haha, det bästa på hela kvällen var att Anita bjöd en uteliggare som satt på News till vårat bord där vi satt och pratade en stund. Han sa inte rakt ut (vem skulle göra det?!) att han var det, men det kunde man lista ut ganska snart...

Som sagt mådde jag väldigt bra på fredan så på kvällen lagade vi mat efter handling på willys och sen skulle vi ha mysig hemma kväll. Bara det att filmen inte gick att flytta från min dator till älsklingens eftersom jag har vista, när han väl fick till det hade jag ätit upp all dipp och morötterna, sen slängde C ut all chips på golvet som förövrigt var tvungen att slängas sen, och sist men inte minst så somnade jag efter halva filmen. Mysig hemmakväll kan man säga :D

Igår var jag med Ella hela dagen, köpte en halsduk och örhängen, bara det att jag slängde örhängena när jag tog upp halsduken tydligen. hm, det har inte gått så himla bra för mig ihelgen som ni ser :P

Idag har jag och älsklingen varit ute på isen och gått en bra bit, sen kom Tina&Markus in till stan och vi käkade på daffys. En efterlängtad kebabsallad blev det för min del. Sen kollade vi på Taken, en riktigt bra film faktiskt, värd att se! Åt faktiskt lite lösviktsgodig oxå, 100 gram = 6 points, eller en vanlig lunch skulle man kunna säga. Men idag var det lätt värt det!

Nu känns det som att jag bara skriver för att fylla ett inlägg, inte så intressant med andra ord :P Ska kliva upp tidigt imorn för att träna lite. Funderar på att ta en rask promenad och sen gå in och köra två varv med 8 minutes... (fattar ni inte vad jag menar så kan ni läsa lite smått HÄR ) och kan ni gissa vad jag ska göra sen?! MIN TATUERING! :D Ska bjuda  mamma på hemma-frukost först, därför den tidiga träningen. Så nu ska jag sova, eller läsa en bit i Om jag kunde drömma, sen sova. Godnatt och håll tummrna för mig imorn :)  krams
Ska faktiskt gå o lägga mig nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?