Nog har jag shoppat iallafall!

2009-04-08, 21:05:02 / Kategori: my words
Ja som jag visade häromdan så shoppade jag lite ihelgen, stickade tröjan är huuur skön som hellst - även om den är förstor. Längtar efter att få använda jackan, måste smussla med mig den utifall jag kan använda den i Tallin...

Men till saken, idag har jag shoppat mer! Blev så till mig när Emelie var här och visade hennes lilla snygga väska, det var egentligen därför vi gick till kupan men hittade ingen. Så idag blev det tradera för min del. Köpte inte bara en, utan två små godingar som jag hoppas jag ska bli nöjd med. Först köpte jag denhär, men sen kom jag på att den var  brun och så kanske den blir lite stor ändå. Dock kostade den bara 56 kr så det gör ingenting.

Så jag kollade lite till. Och hittade exakt den väskan jag ville ha. Så jag väntade ut tiden och när sista minuten var inne och jag skulle lägga mitt bud (alltid i sista minuten) så är auktionen avslutad! Men kan man bli mer sur eller?! Men jag skrev till hon med auktionen (eftersom att den inte blivit vunnen av någon annan) och berättade att jag varit in och väntat på den och att det blev fel, och frågade lite snällt om hon ville sälja väskan åt mig iallafall. Och så fick jag svar... att hon visst kunde sälja väskan till mig och att jag skulle sätta in pengar och sådär. ÅH gissa om jag blev glad?! Så imorn läggs båda väskorna på posten för att komma hem till mamiiii. 
(den här väskan gick förövrigt på 66 kr, den är svart med ett litet spänne om jag inte minns fel. Lite mindre än den bruna)

Jag älskar billig shopping!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?