härligt vårväder!

2009-04-23, 11:47:01 / Kategori: my words
Åh va skönt det är ute idag! Tänkte dra en snabbstäd, dammsuga och sen gå ner och thailänskan är klar i tvättrummet så att jag kan börja tvätta. Irriterande nog hade jag kunnat tvättat tidigare om inte hon hade tagit tvättstugan. Aja, Christoffer får väl fortsätta när han kommer hem. Sen när jag har städat tänkte jag göra lunch, potatis(typ bakad) och röra och sätta mig ute en stund och läsa lite innan jag tar gulafaran till jobbet. Fan va glad jag är att jag tog cykeln, det är ju superskönt att kunna cykla till och från jobbet ju! Dessutom får jag motion när jag inte orkar gå och träna på gymmet. Fast iveckan har jag varit duktig med träning ändå, har varit ute och sprungit 3 dagar (3 kilometer som tar knappt 25 minuter att springa) och idag cykling. Toppen! Känns mycket bättre den här veckan än två sista veckorna då jag gick upp 1,7 kilo eftersom jag ätit som jag gjorde innan viktväktarna. Men det tar jag igen lätt ska ni se!

Nej, städ var det va? Kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?