torsdag.

2008-07-24, 12:15:49 / Kategori: my words
Börjar inte jobba förän 18 ikväll, eller om det var 20... Vilket fall som hellst så har jag massor av tid över idag. Har stått och lagat massor av mat, thai inspererat. och det gick att äta faktiskt : )

Idag började jag med klicker-träningen åt Piff och Puff. hoppas det kommer gå bra med den så kanske pojkarna känner sig mer aktiverade och får med utmaningar. Själv tyckte jag att det var roligt (pojkarna verkade oxå tycka det var kul). Dock var Puff inte lika intresserad som piff var, så han skuttade nerför sängen sisådär sjuttielva gånger. Men men. Hoppas på många trevliga träningspass framöver med mina pojkspolingar.

Förövrigt (och det här är dagen utropstecken!) så ska jag iväg och träna nu. Sitter faktiskt här med träningskläderna på.  Komme rfå massor med håll eftersom jag inte tänkte mig för och proppade i mig massor med mat nyss, men men...

anja

tjoho! lycka till! jag vet inte när vi jobbar tsm nästa gång, men imorgon jobbar jag 16-2030, och på söndag 7-21. tisdag 16-2030, torsdag 16-2030 och nästa söndag 8-17. Sen kommer jag inte ihåg mer!!



2008-07-24, 12:48:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?