110330 - det sprätter i kroppen

2011-03-30, 10:22:58 / Kategori: my words
Det sprätter i kroppen, men av mindre bra anledningar. Är på dåligt humör. Och en av anledningarna är att jag ska iväg och jobba två timmar i eftermiddag, två jävla skit timmar. Och det förstör min dag. Men jag ska snart träffa Ella och Lucas så jag hoppas att jag blir på bättre humör. Mina fina lyckopiller!

felicia

Har väntat så länge nu på den där förbannade appen, om den inte kommer imorgon så blir jag arg eftersom dom lovade att appen skulle komma i mars!

Förstod inte riktigt vad du menade med hur man bloggade med Safari från iPhonen... kan fortfarande inte skriva in någon text i "inlägg"'s-rutan :(



2011-03-30, 20:09:25 URL: http://nejlafelicia.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?