110324 - i forsknings syfte ?

2011-03-24, 18:20:00 / Kategori: my words
Jag läser väldigt mycket bloggar, allt från vänner och bekantas till dom där storbloggarna. Nivet dom där Kissie Pissie paow haow ackuratti och alla dom där. Nu såg jag att Jackie Ferm börjat med mela... Ja vafan den nu heter - barbiedrogen. I forsknings syfte. Barbiedogen har som "huvudsyfte" att göra en brun, men "sidoeffekter" som att bli kåtare och gå ner i vilt. Alla tjejers dröm - att vara brun, smal och kåt? Grejen är att jag stör mig såå mycket på reklamen Jackie gör, oj oj allt är så bra dom är proffsiga och brännan blir såå bra, lägger upp filmer när hon injiserar och blahablaha. Men kom ihåg, det är baaaara forsknings syfte. Och hon poängterar att drogen är laglig. Stackars unga tjejer (och killar för den delen) som ser upp till människan, och som oxå vill vara som henne. Den lagliga drogen med possitiva sidoeffekter. Brun kåt och smal. Hmff!!

Vet inte vart jag vill komma, bara säga de att det är sjukt vad bloggare kan göra reklam och påverka unga. Ta droger för fan, dom är ju lagliga. Och i forsknings syfte. Sen drar vi på med värre grejer, kan säkert behövas mer forskning på dom oxå. P u c k o n .



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?