110323 - en kvart om dagen .

2011-03-23, 12:49:51 / Kategori: Big - min fyrbenta bästavän!
Gårdagens läxa från hundkul var bland annat att träna en kvart om dagen, minst. Anledningen är att många fuskar med träningen, dvs jag oxå. Man vill att allt ska gå så fort men det gör det inte. Bi lärde oss en ny övning igår som vi kallar hej hej - övning . Den går ut på att hunden ska lugna ner sig innan dem hälsar. Testade den för en stund sen och det gick över förväntan, han fattade vinken direkt! Till och med när jag gick utanför dörren och plingade på. Verkligen en övning att träna vidare på! Nästa steg blir att Christoffer tränar han oxå, och steget efter det ska jag ta hjälp av Ella och mamma. Det kan bli större utmaning eftersom han blir såå uppspelt när dom kommer. Övning ger färdighet!! Ska även testa en variant på övningen efter att jag har duschat. Skriver om den senare. Puss

Ella&lucas :)

åh våran favvo vovve är bäst :D



2011-03-23, 14:35:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?