110322 - jag kan gå .

2011-03-21, 10:31:47 / Kategori: my words
Efter fredagens pump har jag haft lite svårt att gå riktigt kan man säga. Träningsvärken har varit helt sjuk. Såna dagar undrar jag varför jg ens pumpar, och allra hellst när jag nästan börjar grina på passet. Var ute och sprang två gånger förra veckan, första gången 5,7 km och andra gången 6,1 km. Idag tänkte jag testa en kortare runda tack vare täningsvärken. Börjar jobba klockan 3 så jag vill känna att jag iallafall gjort något idag. Borde köpa nya löparskor eftersom jag lånade ut mina andra men inte fått tillbaka dom. Bättre de än att förstöra innerskorna (som förövrigt gör att jag får ont i fötterna när jag springer).

förövrigt var jag, Ella, Annette och Linnea på model lab i lördags. En rolig grej sådär. Vi köpte en bild, på mig och min finaste vän. Ni får se den en annan dag. Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?